Albümdeki Parçalar

01. Bayan S - Nenni Desem Uyur`mola
02. Sabahat Avsar - Bebegi Nasil Buyuttum
03. Aysun Gultekin - Kirmizi Gul Demet Demet
04. Melda Duygulu - Ninnilerin Beni Yakar
05. Melda Duygulu - Dandini Dandini Dastana
06. Aynur Dogan - Alma Attim Yuvarlandi
07. Aynur Dogan - Aktas Diye Beledigim
08. Ulku Yorukoglu - Bebek Uyur Besikte
09. Muzaffer Akgun - Adalardan Ciktim Yayan
10. Gullu Ozan Sevim Tun - Nenni Kuzum
11. Gulay Surmeli - Sen Birguzel Meleksin
12. Kara Sulta - Nenni Deyipte Nennileyemedim
13. Naciye Duygulu - Bebek Seni Belemedim
14. Naciye Duygulu - Hele Helesi Var Bunun
15. Feride Demirel - Cift Kizlar Ninnisi
16. Rahime Kahraman - Hayniri Ninni
17. Osmaniyeli - Deveyi Deveye Cattim
18. Emine Muktat - Nenni Deyip Beledigim
19. Tatyana Bostan - Bar Bar Genem - Ermenice
20. Hadas Pal Yarden - Durme Durme - Yahudice
21. Ayfer Duzdas - Lay Lay - Soranice
22. Berta Aguado Hadas Pal Yarde - Alta Alta - Yahudice
23. Irini Boyaci - Focadan Ninni - Rumca
24. Melda Duygulu - Micay Purol - Cingenece
25. Melda Duygulu - Dandin Dana Dina - Cingenece
26. Babilonya - Nanni Nanni - Suryanice
27. Esmehan Yilmaz Fatma Aktas - Nani Lore - Kurtce
28. Firdevs Yagici - Nani Niyazi - Lazca
29. Zile Dida - Nani - Lazca
30. Cibarina Rife - Nani - Lazca
31. Suphiye Ocal - Ay Cenini - Arapca
32. Sebnem Boral - Zorik - Zazaca

Link